pühapäev, 26. august 2007

Maailma kõige hämmastavam uudis liikluseeskirjast

Kas teate, mida ma täna politseilt teada sain?
Jalgrattateel tohtivat autod parkida küll, kui see jalgrattatee on maha joonistatud sõidutee serva ja parkimist keelavat liiklusmärki ei ole.
Millegi nii nõmeda peale poleks ma ise küll tulnud.
Et siis sõiduteele maha märgitud jalgtattateed on mõeldud jalgratastele sõitmiseks juhul kui seal ükski auto parasjagu parkida ei taha?
Et jalgrattateel võiks autode parkimine keelatud olla põhjusel, et see segab jalgrattaliiklust, oli politsei arvates välistatud. "Jalgrattaga saab autodest ju mööda sõita."
Kui seda hirmsat uudist poleks olnud, oleks täna olnud väga hea jalgrattaliikluspäev.
Tehnika tänava jalgrattateel parkivad autod nimelt olid välja juuritud. Ei olnud ühtegi autot jalgrattateel, polnud ühtki ka kõnniteel. Kahtlustan Eesti Politsei head tööd. Niisugune pilt teeb kohe meele rõõmsaks.
Aitäh politseile jalgratturite poolt. Nüüd võiks meie, jalgratturid, vastutasuks kah natuke korralikumalt hakata liikluseeskirjadest kinni pidama.
Näiteks võiks ära õppida selle, et jalakäijate ülekäigukohal (sebral) on jalakäijal eesõigus, mis tähendab seda, et sellisele ülekäigukohale lähenedes tuleb kiirust vähendada või lausa peatuda, et läbi lasta teed ületav või ületamise võimalust ootav jalakäija. Ka jalgratturil. Ka jalgrattateel, kui see sebra on üle jalgrattatee.
Nii, see tegi nüüd küll ühe postituse kohta tervelt kaks liikluseeskirjauudist.
Mul on veelgi uudiseid, mida ma kibelen teiega jagama, aga praegu ma lõpetan, et teid mitte üle koormata.

Kommentaare ei ole: