laupäev, 2. juuni 2007

Kas sina pead ennast härjaks?

Näe, tuleb välja, et Maksumaksjate Liit juba korjabki allkirju. Kahjuks mitte digiallkirju, ja need, kellel meiliaadressi pole ei saa kah millegipärast allkirja anda. Ju siis nii oli lihtsam teha.
Ma arvan, et see allkirjakogumine siin on tõeliselt oluline. Savisaare-vastane kampaania oli massidele küll lõbus, aga sisu oli sel kahtlane, ma pisut kahetsen, et lasin end tookord hasardist kaasa haarata, aga kuluhüvitiste-teema on 1) iseenesest oluline ja 2) hea võimalus poliitikutele meelde tuletada, et see pole mitte nende, vaid meie riik.
Mina juba andsin allkirja.
Nüüd ma ootan, millal ilmub esimene allkirjakampaania, kuhu on sisse ehitatud digiallkirja andmise võimalus. Mulle tundub, et selline asi annaks kampaaniale suurema legitiimsuse. Mitte ametlikult, aga sisuliselt. See oleks juba tõeline rahvahääletus, ainult et välja ei peaks seda kuulitama mitte valitsus, vaid seda saaks teha kodanikkond. PÄRIS osalusdemokraatia. Kuulge, itipoisid, ehitage rakendus valmis, et oleks võtta kui järgmine kord on vaja poliitikutele rahva häält kuuldavaks teha?
Vastuhääletamise võimalus oleks kah aus sisse panna.

Kommentaare ei ole: