kolmapäev, 6. juuni 2007

tunne oma kodulinna

Midagi on head ka selles, et mu uue töö asukoht on Terra Incognita - Mustamäe. Lähima päevituspaiga otsinguil suundusin eile õhtul huvitavale jalgratta-linnaeksursioonile. Jõudsin sinna ja jõudsin ka tagasi. Tee peal õnnestus ära näha näiteks selline ennenägematu paik nagu Astangu. Sellest võib muidugi järeldada, et vahepeal eksisin ma ära, aga sellest pole tõesti midagi, sest tunne oli kogu aeg üks ja sama: taevakene, kas see on Tallinn? Ah siit kaudu sõites saab siia? Ei tea, kuhu ma jõuan, kui ma pööran sinna?
Kui nii edasi läheb, siis ühel heal päeval lahendan ma võibolla Mustamäe tee, Akadeemia tee ja selle, noh, mis ta nüüd oligi, Ehitajate tee, saladuse. Ja Sõpruse puiestee. Kus nad asuvad? Kuhu nad viivad? On nad üksteisega parallellsed või risti?

Kommentaare ei ole: