reede, 4. mai 2007

Sofie vabandas Savisaare ees! (Delfi)

Minu ema internetikasutus piirdub ilmselt ühe saidiga: Savisaare -vastase allkirjade kogumisega. Iga kord, kui me vestleme, raporteerib ta õhinaga, kui palju juba allkirju on kogunenud. Ja mu ema pole ainus. Lasin ennast hasardist kaasa kiskuda ja andsin kah allkirja Savisaare tagasiastumiseks. Nüüd on natuke piinlik.
Ma ei saa täpselt aru, miks Savisaart alati nii suure vaenlasena on kujutatud. Minul on poliitikas teised eelistused ja Savisaare pooldaja ma sellepärast ei ole, aga mind häirib Savisaare-vastase hüsteeria irratsionaalsus. Juba ammu. Juba väga pikka aega on Savisaar olnud - mõnede meediaväljaannete ja veel mõne jaoks - Eesti rahva vaenlane number üks. Miks? Andis pensionäridele vissada krooni? On see siis paha? Ostis Keila-Joal suvila? See sõbrahind oli muidugi kahtlane, aga ega siis Savisaar pole ainus, kes kinnisvaralt kahtlast tulu on lõiganud, tema on lihtsalt ainus, kelle pattu iial ei unustata. Lindiskandaal. Sellest räägitakse umbes nii, nagu oleks Savisaar poliitikute kõnelusi salaja pealt kuulanud ja lindistanud. Tegelikult ta ju lindistas ainult omaenda vestlusi, kuigi, jah vestluspartneri teadmata. Kas need partnerid ütlesid talle siis nelja silma all asju, mis mitte mingil tingimusel ei tohi avalikuks tulla??? Ja kas sel juhul pole need vestluspartnerid veel kahtlasemad kui Savisaar?
No ja nüüd võtame siis Tallinna linnapead maha. Mille eest? Ei hoidnud ära rahutusi Tallinnas? Oot, kas Savisaar on siis tõesti kõige suurem süüdlane? Kritiseeris Ansipit? Isegi opositsioonipoliitikul on õigus oma arvamusele. Oleks muidugi kena olnud, kui Savisaar nagu üks mees seisnuks valitsuse selja taga, aga noh, ta ei teinud seda, ja ta polnud ainus; kas valitsuse kritiseerimine on põhjus linnapea tagandamiseks??? Mis puutub see linna ja selle valitsemisse? No ja vabandas venelaste ees, õudne, õudne. "Vabandas venelaste ees" on tüüpiline Delfi pealkiri. Ma lugesin artiklit ennast ka ja ei leidnud, et Savisaar oleks midagi väga valesti öelnud. Kas vabandamise on siis kohe iseenesest ja automaatselt nii väär tegevus? Üldiselt muidugi mitte, aga siis küll, kui seda teeb Savisaar.
Ühesõnaga, Savisaar ei ole praegu teps mitte meie kõige suurem probleem ja tema mahavõtmine on täiesti ... asjakohatu. Puhas hüsteeria.
Ja neile, kes lugeda ei viitsi, kordan ma igaks juhuks veelkord üle: mina pole Savisaare pooldaja.
Ma lihtsalt arvan, et viga oli allkirja andmine Savisaare vastu. Demokraatlikus riigis piisab täiesti sellest, et EI hääleta ebasümpaatse poliitiku POOLT.

2 kommentaari:

triin ütles ...

Savisaar on võimu nimel iga kell valmis riigi maha müüma. Seda panemegi talle süüks. Mitte, et ma arvaks, et need allkirjad oleks õige ja hea ja olen täiesti nõus, et kui Savisaar esimesest šokist üle sai, siis ta räägib küllalt mõistlikku juttu. Aga tahtsin lihtsalt öelda, et me ei pane süüks talle seda 500 krooni või pensioni tõstmist, vaid arusaamatuid suhteid venemaaga, Eestile pea ainsa vaenuliku riigiga.

Oudekki ütles ...

Mina ka ei hääleta Keskerakonna poolt, sest selle põhimõtted ei vasta piisavalt palju minu ideedele Eesti riigi tulevikust. Aga:

Oot-oot, kuidas see väide on tõestust leidnud, et "Savisaar on võimu nimel valmis riigi maha müüma". Kellele siis täpselt? Millised tema teod sellele viitavad?

Minu arvates on erastamise korras riiki müünud hoopis aktiivsemalt Reformierakondlased, seega äkki peaks nende vastu allkirju koguma? :P

Ning "arusaamatud suhted Venemaaga" - mida see tähendab? Kas Eesti peaks loobuma oma naabriga suhtlemast? See ju tähendaks, et Eesti on Venemaa suhtes vaenulik riik :P Ja milliseid "arusaamatuid suhteid" sa täpsemalt silmas pead?