neljapäev, 24. mai 2007

kes vaatab minu televiisorit?

Kui ma teleka kinni panen, siis ma tõmban digiboksi saba seinast välja. Põhimõtteliselt. Üks tuluke vähem öösel põlemas. Teleka ma lülitan ka ikka nupust välja, mitte ainult puldist. Heakene küll, modemit ma välja ei lülita. Selle sisselülitumine võtab pärast liiga kaua aega. Nii et ikka õhtul telekas klõpsti kinni ja digiboks seinast välja. Hommikuti ma üldse telekat lahti ei tee.
Ja õhtul tulen koju ja tahan seitsmeseid uudiseid vaadata ja hakkan digiboksi seina toppima, aga digiboks on juba seinas. Pooltel juhtudel.
KES KURAT KÄIB SIIN MU TELEKAT VAATAMAS?
Ema käib harva, hoiatab alati ette ja ei julge digiboksi puutudagi. Õde ei käi tavaliselt üldse ja on praegu seal, noh, Korsikal või kusagil.
Sipelgad???
Orav ka ei saa praegu sisse, aken on päeval kinni.

Kommentaare ei ole: