neljapäev, 17. mai 2007

Päevad pole vennad

Tavaliselt mulle eriti keegi ei helista. Aga täna muudkui helistati. Näiteks helistasid mulle politsei ja kiirabi. Kiirabi andis toru kohe edasi mu emale, kes teatas, et ta on Pirita poes ja kohe viiakse ta sealt ära Keskhaiglasse, noh et ma teaksin otsida, aga politsei kutsus niisama pittu. Audiitorid helistasid ka. Audiitorid tahavad mu käest saada mahukat andmekogumit just niisugusel kujul, nagu neile sobib. Minul neid andmeid niisugusel kujul ei ole ja programm neid nii ei tee ka. Meile pole neid niisugusena vajagi. Mulle tundub, et ka audiitor võiks nüüd järele mõelda, milleks tal neid andmeid vaja on ja mulle ka öelda, et me saaks siin koos mõelda, milline neist tabelitest, mida me teha saame, ta vajadustele kõige paremini vastaks.

Kommentaare ei ole: