esmaspäev, 16. juuli 2007

sain ratta korda

Õigluse mõttes tuleb nüüd ära märkida, et mu ratas tehti ilma igasuguste probleemideta korda. Selgus, et porilauda ikkagi sai niipalju tõsta, et enam vastu ei käi. Ja lenksu sai kah otseks ajada;) Tuleb välja, et ma arvasin õiget mutrit, lihtsalt ei jaksanud seda ise keerata.
Ja raha mu käest JÄLLE ei võetud. Mulle tundub, et umbes pooltel kordadel putitatakse mu ratast seal aitäh eest. Kas ma ütlesin, et ma olen üks ihnus mutt?;) No ma loodan, et nad teavad, mis nad teevad. Ju siis elavad nad talve lahedasti üle selle rahaga, mis ma neile sügisese hoolduse eest maksan, ja suve selle rahaga, mis nad mult kevadise ülevaatuse eest saavad. Ma väga loodan, et nad pankrotti ei lähe, sest nad meeldivad mulle jälle väga ja ma kavatsen seal veel palju ja sageli käia. Ja mu rattale meeldib seal ka: pärast iga töökojakäiku sõidab ta kuidagi paremini kui enne;)
Veloplus on see koht. Saku tänaval.

Kommentaare ei ole: