neljapäev, 10. mai 2007

SAF

Mu raamatupidamisprogramm on nagu arvutimäng. Ilma juhendita;) Ma olengi ainult mingeid ilma juhenditeta mänge mänginud, ma ei tea, võibolla ametlikult ostetud mängudel on juhendid ka. Raamatupidamisprogrammil oleks küll juhend nagu olemas, aga see ei juhata kuidagi üldse seda, mida vaja. Noh, et mida ma tegema peaks, et saada seda mida ma tahan. Pärast mõningat frustratsiooniperioodi hakkad siis lihtsalt huvi pärast näppima, et "mis siis saab, kui ma nii teen". No teeb. Kord läheb hästi, siis jälle mitte; kui üks meetod ei aita, sii proovime midagi muud. Kui kõik variandid on läbi proovitud, hakkab vaikselt mõikama, mis loogikaga asi on üles ehitatud ja mis tegevused edu toovad. Punkte hakkab kogunema ja asi läheb aina huvitavamaks.
Ma arvan, et ma olen juba teisel levelil;)

Kommentaare ei ole: