reede, 11. mai 2007

ega ma ei tahagi teada

Ükspäev tuli telekast uudis, et Paris Hilton pannakse trellide taha. Näidati pilti, kuidas ta kohtust tuli ja siis näidati võimalikku tulevast kongi. Ja öeldi, et kosmeetika võetakse talt ära. Ainult seda ei öeldud, mille eest ta pokri pistetakse. Muidu ikka krimiuudistes korratakse alati üle, milles see tüüp süüdi mõisteti, kelle ma nüüd kinni paneme, ükskõik, mitmendat korda seda uudist juba korratakse ja ükskõik, kui palju ja põhjalikult sellest enne juba juttu on olnud. Aga noh, Paris Hiltoni tegudega on ju ometi KÕIK niikuinii kursis, nii et uudises on väga oluline näidata mingit suvalist kongi, millesarnases ta suvel võibolla istuma hakkab, ja pole oluline üle korrata, mille eest.
Millegipärast tuli see mulle täna hommikul meelde. Ja veel tuli meelde, et ma ju olen seda Paris Hiltoni kohtust tulemise pilti juba näinud ja kuulnud seda juttu, et näe pannakse kinni, aga ka tookord ei öelnud keegi, mille eest. Nii ma siis ei teagi seda mida KÕIK teavad.
Ega mind tegelikult ei huvita ka.

Kommentaare ei ole: