reede, 31. august 2007

telekas on kõik filmid juba sees

Telekasse on ilmunud uus ülilahe reklaam. Tõsi, kui ma hakkasin mõtlema, et kuidas seda nimetada, siis mulle kohe mitte ei tulnud meelde, et mida reklaamiti, nii et kas see ka reklaamitellijale hea reklaam tundub, seda ma ei tea. Aijaa! Elioni kodulahendus või midagi. Õige jah, sellest oli ju reklaami viimases jupis juttu: telefonil pole juhet ja telekas on kõik filmid juba sees.
Aga väärtuslikuks teeb selle klipi muidugi stiilipuhas 70ndate paroodia. Need riided! Peapael! Vuntsid! Lihtsalt briljantne. Ja sekundite jooksul joonistub välja neli täiesti erisugust karakterit. Ma kohe iga kord vahin mõnuga, kuigi muidu on mul reklaamipausid muude oluliste tegevuste jaoks ette nähtud. (Kui kõht on täis ja pissil käidud, siis kunagi peab ju ka ajalehe saama läbi vaadatud, onju.)
Kui nüüd võrrelda põmtselt sama asja reklaamiva kelle-see-nüüd-oligi "miljon põhjust kodus olla" (Zoom-TV?) reklaamiga: mulle tundub, et zoom-tv klippi oli raskem teha (a kust ma tean, võibolla on näitlejate palkamine hoopis kallim kui tehniliste trikkide abil asju ilma inimesteta liikuma panna?), no aga raudselt on zoom-tv klipp igav. Miski ei pane mind sellele teist korda tähelepanu pöörama.

Kommentaare ei ole: