neljapäev, 21. juuni 2007

säh sulle LG-d

Uue telefoni head-vead muidugi ilmnevad tasapisi. Eriti muidugi vead. Mismõttes ei saa vanaisa telefoninumbrit SMS-ga pojale saata? See telefon tantsib ja lööb trummi, pildistab, filmib videosid, mängib MP3-sid, ilmselt surfab ka internetis: olemas on kõik asjad, mille järele mul puudub igasugune vajadus - ja niisuguse elementaarse asjaga ei saa nüüd hakkama?

2 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

palju õnne!
mina teadsin kohe, et ma ei suuda trummi löövate telefonidega toime tulla, sellepärast valisingi endale reedel ühe üsna lihtsakoelise isendi: http://www.nokia.ee/phones/models/2610/
siiani sujub me koostöö üsna hästi - ainus asi, millest ma puudust tunnen, on see, et saaks ühe inimese kohta veidi rohkem infot sisestada kui üks telefoninumber. näiteks kaks numbrit ja postiaadress. aga mis teha, ise ma ju tahtsin lihtsust..

sofie ütles ...

Jeäh... mina jälle seekord valisin ilu järgi;) Järgmine kord ilmselt siis tahan jälle nui neljaks Siemensit.