reede, 15. juuni 2007

sest ta on nii hea!

Ma kohe nimme pole siin kirjutanud oma väga rahuldustpakkuvast suhtest ilusa noore sümpaatse Martiniga. Seda puhtast kadedusest. Ma nimelt kartsin, et kui väga paljud teada saavad, KUI hea ta on, siis hakkavad kõik teda tahtma ja mina ei pääse enam üldse löögile. Aga kui vananev naine noore mehe kaasabil oma kaduvat noorust kinni üritab püüda, siis lõpeb asi alati ühtmoodi – vananeval naisel saab raha otsa. Nii ka minul. Nii et me otsustasime nüüd kuni sügiseni mitte enam kohtuda. Selleks ajaks õnnestub mul ehk veidi raha koguda ja ma saan oma noorenemiskuuri jätkata ja lasta Martinil endale veel mõned ilusad uued hambad teha.
No mida te siis arvasite? Mõistagi oli mu suhe noore Martiniga puhtalt oraalne. Täpsemalt dentaalne. Alustuseks tõmbas Martin välja mu hukkaläinud tarkusehamba, ja ausõna, ÜLDSE polnud valus. Isegi siis mitte, kui tuimestuse mõju üle läks. Pärast seda usaldasin ma end täielikult tema kätesse ja ainult vaatasin üles tema sümpaatsesse näkku, kui ta parandas ära mu hambaaugud, tegi vasakule üles ilusa silla ja vahetas esihammaste kroonid. Siis sai raha otsa, aga ausõna, ma ei kahetse mitte üht kulutatud krooni taga! Nii ilusad hambad tulid. Ja head. Sügiseks korjan natuke raha ja lähen tagasi. Aga seni, kui teil on vaja hambaid parandada, minge dr. Martin Lauki juurde. Pole vaja isegi oodata, kuni te vanaks jääte. Minge parandage hambad kohe ära, sest sügisel ma lähen ise tagasi ja siis me jätkame Martiniga seda Suurejoonelist Plaani Minu Raha Läbilöömiseks (TM) mõnede kenade implantaatidega.

Kommentaare ei ole: