neljapäev, 4. oktoober 2007

e-vesi

Oh! Ei olnud infotehnoloogilised teenindusimed tänaseks veel läbi saanud!
Sain Tallinna Veelt kirja, et näh, olete jätnud juba mitu kuud Tolle Maja veenäidu teatamata, ja kuna te ei teatanud, siis panime teile arve peale umbes ja et võite oma näidu teatada Tallinna Vee Iseteeninduse lehel blablaba ja palume teil ikka teatada hiljemalt ülalnimetatud arveldusperioodile järgneva kuu 5. kuupäeval.
Häda on selles, et Tolle Maja lammutasime me juba mitme kuu eest maha, mingit veemõõtjat seal pole, pole ka tarbimist. Ja Tallinna Veega pole meil sellega seoses vähe asjaajamist olnud, jama muidugi ka, ja kogu selle tramburai käigus olen ma Tallinna Vette helistanud ja asja ajanud küll ühe küll teisega ja võiks arvata, et nüüd teab seal juba küll viimnegi klienditeenindaja, et Toda Maja enam pole, targematest tegelinskitest rääkimata...
ja nüüd siis selline kiri.
Arvelduste juhilt endalt.
Tegelikult muidugi automaatsaatjalt, mida mingil põhjusel polevat võimalik välja lülitada;)
Ausaltöelda on see ikka hämmastav, kui palju igasugustest kliendi- ja muudest teenindustest öeldakse, et "kahjuks pole see võimalik, sest meil programm ei lase niimoodi teha." Hellõu! Järelikult programm ei kõlba, mitte et kliendi soov on rumal või võimatu täita.
Tallinna Vesi ja Eesti Energia ei ole oma e-klienditeeninduse programme kusagilt riiulilt ostnud, need programmid on spetsiaalselt nendele firmadele tehtud. Kui programm ei lase, parandage siis programm ära!

Kommentaare ei ole: