pühapäev, 7. oktoober 2007

Jäätmekäitluspäev

Mul on suurejooneline eesmärk - korter sünnipäevaks korda. Alustasin täna sellest, et viskasin minema hunniku pappkarpe, mida ma igaks juhuks olen alles hoidnud. Papi ja nädalaga kogunenud paberiprahi viisin korteriühistu paberikonteinerisse. Hunniku riidekraami ja suure kilekoti pudipadi pakkisin rattakotti ja vedasin Uuskasutuskeskusesse. Tee peal viisin peotäie teab-kust-saadud laskemoona Nõmme ohtlike jäätmete vastuvõttu ja sinnasamma kõrvale pakendikonteinerisse sai visata ka kotitäie plastiktopse. Tagasiteel käisin reisile sõitnud tütre korteris ja sõin ära torditüki, mis tal eilsest üle oli jäänud. Mitte, et tort oleks just see toiduaine, mida mu organism eriti vajaks. Eriti kui mu rasvavolte vaadata... aga kui lööks sellele igavesele ja lootusetule allavõtmisüritusele käega ja sööks hoopis voldid siledaks ja naha pringiks pingule?;)
Paraku oli ka tütrel käsil ülearustest esemetest vabanemise üritus ja kui ma ta kilekotid läbi olin vaadanud, nagu kästud, tuli mul koju sõita jällegi täis rattakottidega. Kompensatsiooniks lubasin endale, et iga endalevõetud riietuseseme eest viskan kodus mõne ammu kasutamata eseme minema.
Ammu kasutamata esemeid kogunes kuupmeetri jagu. Selleks, et neid nüüd Uuskasutuskeskusesse vedada, on autot vaja.
Rohkem täna ei jõudnudki midagi teha.

Kommentaare ei ole: