neljapäev, 4. oktoober 2007

e-klienditeenindus

Üritasin just teha nii, et Eesti Energia saadaks oma kvartaalse meeldetuletusmeili, et saabunud on meie Tartu korteri elektrinäitude teatamise tähtaeg, otse Tartusse, minu pojale, kes selles korteris elab ja neid näitusid vaadata saab. Mina elan ise ju Tallinnas ja ei ulatu siit Tartusse vaatama.
Mission impossible. Eesti Energia e-teeninduse lehel on küll iga lepingu kohta eraldi võimalik kirja panna terve hulk kontaktandmeid, kontaktisiku nime, telefoni ja meiliaadressi, aga neid andmeid paraku ei kasutata sugugi. Kui on vaja saata meeldetuletusmeil, siis saadetakse see ikka ainult mulle kui lepingu omanikule.
Kui ma täna jälle teeninduse telefonile helistasin, tuli mulle meelde, et ma ju olen kord või paar juba üritanud seda süsteemi õigesti tööle panna. Ma olen ju neile helistanud, küsinud ja uurinud, teenindustädi on kõik kirja pannud ja lubanud asja korda ajada - miks siis ikka ei tööta?
Tänane teenindustädi vaatas žurnaalist järele - jah, näe, olen helistanud, teenindaja on lubanud uurida ja tagasi helistada, aga ei saanud mind tagasi helistades kätte ja sellepärast see asi tegemata jäigi.
?
Huvitav, kuhu see eelmine teenindustädi küll helistas? Tartu telefonile? Ja kui minu põhiliseks kontaktiks on mu meiliaadress, miks siis ei saadetud mulle meili, selle asemel et üritada mind Tartu telefonilt tabada? Või helistati siis mu Tallinna kodutelefonile, tööajal muidugi???
Suurte firmade klienditeeninduses leidub hämmastavaid müsteeriume!
Lahendasime lõpuks asja kompromissiga: minu kontaktandmetele lisati ka mu poja meiliaadress, nii et järgmise meeldetuletuse peaksime juba mõlemad saama. See tähendab ilmselt muidugi seda, et ka mu Tallinna korteri igakuist meeldetuletusmeili hakkab saama ka poeg Tartus.
No ma ei tea. Me oleme kuidagi harjunud sellega, et IT-süsteemide kasutamiseks tuleb iga kord välja mõelda, kuidas neid süsteeme üle kavaldada. Kas poleks siiski õigem need süsteemid kasutatavaks kohendada? No milleks ma pidin seal Eesti Energia e-teeninduses KOLM korda sisse tippima kontaktandmed (iga lepingu kohta eraldi), kui nad neid kontaktandmeid ei KASUTA?
Hihii, tahate ma räägin teile?
Tallinna Vee e-teeninduses on koht, kus saab täita avalduse lepingu sõlmimiseks, ja siis kõige all: trükkige nüüd see avaldus välja, kirjutage alla ja saatke meile POSTIGA VÕI FAKSIGA! :)))

Kommentaare ei ole: