laupäev, 28. juuli 2007

Postkaart Tallinnast


(Kuda, komu:) Kittyle Horvaatiasse,
Tere Kitty,
loodan et su reis kulgeb meeldivalt. Minul siin kodus on küll kõik korras nagu ikka. Ainult see sinu tobe ema, kes on hakanud minu juures käima, on pisut tüütu. Mulle tundub, et ta on sul kuidagi rumalavõitu vist? Oled sa kindel, et sünnitusmajas pesakonnad segi ei läinud tookord kui sa sündisid? Tundub päris uskumatu, et sina võiks olla nii rumala inimese laps. Sa kujuta ette, kui ta esimest korda tuli, siis ta istus siin kohe mitu tundi ja ei lasknud mind KORDAGI õue. Ma rääkisin talle küll KOGU AEG, et ma tahan õue (kui ma just parajasti akna peal ei istunud, et kontrollida, kas sa ehk juba ei tule), aga ta ei teinud kuulmagi. Ma kinnitan sulle, et ma rääkisin väga aeglaselt ja selgelt ja kohati aitasin küünega takka, aga ei midagi. Täielik taiplikkuse ja elementaarse teenindusvalmiduse puudumine, ma ütlen. Kippus mind hoopis silitama ja üritas mängida. Pidin tegema füüsilise hoiatuse. Ära muretse, ta sai ainult väikese kriimu, verd eriti ei tulnudki. Vahepeal püüdsin olla külalislahke ja veeretesin talle tagasi seda pallikest, millega ta nii väga mängida tahtis, aga sa saad ju isegi aru, et sellised lõbustused sobivad pigem väikestele kassipoegadele (keda mina enam ei ole) ja ma otsustasin peagi, et on parem kui me täiskasvanud inimolendeid ei julgusta selliste rumalustega tegelema. Pealegi oli see TÕESTI tüütu. Nii et ma lõpetasin selle ära. Mingu parem ja otsigu endale midagi kasulikku tegemist ja ärgu lootku, et MINA teda lõbustan.
Viimasel ajal on asi siiski paranenud ja ma olen iga päev ka õue pääsenud. Muide, kas mu söök on kogu aeg metallkausis ja vesi rohelises kausis käinud või oli asi enne vastupidi? Mul on kuri kahtlus, et see sinu tühmakas ema on kausid segi ajanud, aga võibolla ma eksin, ja muide, ega sel pole ka mingit tähtsust. Söök on olemas, vesi on olemas, mul kama kumb kummas kausis on. Ja ukseteeninduse paranemist pole ilmselt oodata ennekui sa tagasi jõuad, nii et ma loodan, et sa varsti tuled. Võid vabalt siin minu juures edasi elada, mul pole selle vastu mitte kui midagi.
Peatse kohtumiseni,
sinu kass
Mio

Kommentaare ei ole: