neljapäev, 3. jaanuar 2008

Uuel aastal uue päevarežiimiga

Vabapidamisel nihkub mu magamaminekuaeg sujuvalt kella kahe-kolmele öösel, aga siis magan ka rahulikult kümme-üksteist tundi jutti, näiteks kella üheteistkümneni. Päriselus aga tuleb hommikul vara tööle ilmuda, nii et soovitusliku kaheksatunnise uneaja saavutamiseks peaks õhtuti kümne-üheteist ajal voodisse kobima. Probleem on seni olnud selles, et õhtuti kümne-üheteist ajal muutun ma eriti erksaks ja lihtsalt ei suuda sel ajal uinuda. Peale tööpäeva lõppu võin olla rampväsinud, aga hiljemalt magamaminekuajaks läheb see alati üle, nii et tavaliselt ma enne kahtteist tuld ei kustuta. Mis annab tulemuseks kuus või kuus ja pool tundi und ööpäevas, mida on ilmselgelt vähe ja mida ma nädalavahetuseti järele magan.
Aga vat sel aastal tabab mind õhtuti ränk unekas ja hiljemalt kella kümneks olen täiesti kustunud. Kõik oleks ju kena, aga kella ühe-kahe paiku öösel otsustab organism, et nüüd on magatud küll ja uni läheb ära. Uuesti õnnestub uinuda vastu hommikut, õige tsipake enne seda, kui üles peab tõusma. Ega ma väga kella pole passinud, aga nii küll enam kuut tundi und kokku ei tule ja loomulikult pole ka väljapuhanud enesetunnet. Eks unetus on mind vahel varemgi külastanud, aga harva. Nüüd aga ongi selline päevarežiim kohe.
Tahan vana tagasi:(

3 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

mul on momendil kell 10 õhtul täielik energia tipphetk, nagu keskpäev oleks..

Anonüümne ütles ...

Tere tulemast klubisse! No peaegu siis, st et mul on samasugune jama nagu sul vanasti. Kl 22-23 olen ma täielik energiapomm ja madratsit pole mõtet kulutada eriti sel ajal. Aga no nädalalõpuks on täiesti mõttetu midagi planerrida, sest vaja ju uni täis magada :D

keelek6rv ütles ...

aga ma juba vaikselt paranemise teel! :) hommikul saan ikka 9 paiku maast lahti ja õhtul 1-2 ringis magama..