reede, 14. september 2007

mure

Mul on üks mure. Juba pikemat aega. No ega ta mind väga ei vaeva, üldiselt pole see mure mul meeleski, aga tuleb jälle meelde iga kord, kui ma surmakuulutustes näen mõne eriti kena ja sileda noore naise pilti ja siis sünniaastat lugedes saan aru, et daam suri tegelikult kõrges ja auväärses eas. Minu meelest on see väga kena, kui vanamuti surmakuulutse juurde pannakse kõige ilusam pilt, mis temast ta eluajal üldse tehtud on.
Vat ja siis tulebki jälle meelde see mure, et mul polegi ühtegi sellist ilusat pilti, mida ma oma surmakuulutuse juurde tahaks; ja kuigi surmani on veel väga palju aega (loodetavasti või kardetavasti) - pildid, mis minust tulevad, jäävad üha koledamaks. Paratamatult. Pöördumatult. Nii et, ilusat pilti minust pole ja ei tule kah.
Seega, palun avaldada minu surmakuulutus ilma pildita;)P

Kommentaare ei ole: