reede, 25. jaanuar 2008

ometigi üks saavutus

Tööl on tegemist nii palju, et mõtlemiseks ei jää aega, kirjutamisest rääkimata. Nagu ikka, toimuvad kõik asjad siis kui vaja või natuke pärast seda - meil oli plaan alustada uut aastat uute programmidega, nüüd on nii, et kliendihaldusprogrammi enne märtsi vist ei tule ja tarnija senist tempot ja tegutsemist arvestades pole kindlust ka selles, et kas märtsis tuleb. Ühele üksusele tuleb lihtsalt valida uus programm, aga praegu pole õieti, kes valiks. Noh ja pearaamatu programmist servake nagu juba paistab, aga kasutada ikka ei saa, ikka ja jälle tuleb välja, et enne peaks keegi teine veel natuke midagi tegema ja sättima.
Kõige selle sebimise seas rõõmustab mind, et lõpuks ometi õnnestus mul lõpuni lugeda Kuhni "Teadusrevolutsioonide struktuur". Õigupoolest ei saa raamatukogu raamatuid üldse nii kaua enda käes hoida, kui mul selle raamatu lugemiseks kulus. Kaks korda käisin raamatut tagasi viimas ja laenutasin ta siis kohe tagasi. Noh, ma ei usu, et keegi selle järele ületamatut vajadust tundis. Homme kukub järjekordne lõplik tähtaeg ja ometigi kord saan ma selle raamatu ka lõplikult tagastada. Palju õnne mulle!
Ega rohkem uudist ei olegi.

Kommentaare ei ole: