reede, 30. mai 2008

tänu teetöödele

Nõmme rändavad kanalisatsiooni- ja teetööd sulgevad iga päev mõne uue lõigu minu töö ja kodu vahelisest marsruudist. Olen sunnitud iga päev otsima uusi võimalusi, kuidas tööle või koju pääseda. Äärmiselt tänuväärt. See Glehni lossi-poolne kant seal mäe otsas on väga kaunis. Eriti nüüd sirelite õitsemise aegu. Ühel päeval leidsin kogemata vanale raudteetammile rajatud uue rattatee, ja sealt, kus see ära lõppes romantilise sirelitevahelise rajakese just sinna, kuhu mul vaja. Kes oleks võinud arvata! Nüüd saan vältida närvilise liiklusega teelõiku, kus ma sõiduteel hästi ei julgenud sõita ja kõnniteel jälle ei tohtinud (aga sõitsin ikka, mis sa teed ära, kui elu armas). Noh, enam ma ei pea seal ei eluga riskima ega liikluseeskrja rikkuma. Sõidan sirelite vahelt.

Kommentaare ei ole: