neljapäev, 27. september 2007

Täitsa lõpp

Tuled hommikul tööle - täitsa lõpp. Kuni lõunani. Kaheteistkümnest üheni lõunavaheaeg. Pärast seda - jälle lõpp.

Vat niisugune vanarahva ütlemine tuli mulle täna meelde. Mitte et töö konti murraks. Vastupidi. Just praegu polegi ühtegi pakilist tööd kukil, nii et panin raamatupidamisprogrammi arhiveerima ja lõpuks ometi möödunud aastat sulgema. See võttis ootamatult palju aega; samal ajal ei saanud ka midagi muud asjalikku eriti teha, nii et ma olen lihtsalt tüdind. Kas tööpäev juba lõppema ei hakka?
Tegelikult oleks mul vaja üks palgasüsteem välja mõelda, aga mittemidagitegemine on mu nii ära väsitanud, et ei jaksa mõelda. Kolmandat päeva ootan ja loodan, et ehk ta ise järsku tuleb, no see süsteem siis, või vähemalt hea mõte, kuidas seda teha, aga ei midagi.

Kommentaare ei ole: