pühapäev, 28. veebruar 2010

neile, kes pildistavad lund




AbFabi väikesed soovitused inimestele, kes pildistavad lund: ärge!

Negatiivsus on nii seksikas! Kellelegi või millegi kohta on võimalik mitmel eri moel sitasti öelda, nii et see on ühtaegu huvitav JA naljakas. Abiks on seegi, kui sul on mingisse nähtusesse ühene ja soovitavalt kirglik suhe ("mulle lumi ei meeldi.") Loen AbFabi (ja nii mõndagi muud parimat blogi) väikse kadedusega; ise ma ei suuda enam ammu nii kirglikke ja üheseid seisukohti võtta. Lumi ei meeldi mulle kah eriti ja talv on mu kõige vähem lemmikum aastaaeg, aga ma ei suuda lume vastu sõna võtta. No võiks ju, aga siis ma peaks oma suhet lumesse palju pikemalt analüüsima... Ei, mind ei peata mitte see, et kardan oma lugejaid surnuks tüüdata. Pigem ikka ei viitsi nii pikalt kirjutada;)

See võimetus millegi kohta ühest kirglikku (soovitavalt taunivat) seisukohta võtta on viimasel ajal tugevasti mu blogimisaktiivsust pärssinud.

Aga inimestele, kes pildistavad lund, on mul AbFabi omast täiesti erinev nõuanne: pildistage rohkem! Sest lumi on valge ja igav ja teda on niigi igal pool ja head pilti on sitaks raske saada. Nii et mõelge hoolega, mida te tegelikult jäädvustada tahate, ja proovige see siis tõepoolest pildile saada, misiganes see siis poleks. Näiteks külm. Või see, et seda lund nii PALJU on. Või see et ta on IGAL POOL. Pidistage julgesti, võibolla, VÕIBOLLA on see teie elu viimane lumerohke talv. Kui te praegu ei viitsi pilti teha, kuidas te siis lapselastele tõestate, et 2010 aasta külmal talvel olid hanged aknalauani?

Need pildid, mis välja ei tule, kustutage ära.

Võibolla mitte kõik:

5 kommentaari:

Kaur ütles ...

Ma ütleks, et vastupidi, lumi teeb pildistamise kergemaks. Taust on kenasti ühtlane ja ühte tooni ja ei sega, pildi põhimotiiv tuleb palju selgemalt välja.

No pane see oma must kass kevadisse rohe-pruun-lillelisse metsa: üldse ei saaks aru, mis värk, värvide sigrimigri mingi musta plekiga. A valge lumega on selge, et on kass (paistab siluetina hästi välja ja üldse) ja ülejäänu on, noh, taust.

Oop ütles ...

Ei pea tingimata taunima. Mõned parimaist blogidest on ydini positiivsed. Loen ja olen natuke nukker, et mina nii ei oska.

Absolutely Fabulous ütles ...

Dylan Moran ütles ka, et viha on naljakas. Negativism on naljakas. Kaebamine on naljakas. Katsu sa positiivset nalja teha... Eddie Izzard oskab, aga kuradi raske on. Ja muudmoodi kui naljakalt ma üldse kirjutada ei viitsi. Sellest siis see sõim. Sellest, ja mu kirglikest resoluutsetest seisukohtadest, mida on aeg-ajalt vaja maailmale kuulutada.

sofie ütles ...

AbFab, viha ei ole alati naljakas. Aga sina oskad sellest igatahes nauditavalt kirjutada, ja naljakalt, ja lühidalt! täielik meistriklass! Mulle TÕESTI meeldib su blogi, päris tõsiselt kadestan.
Paraku, kuidas nüüd öeldagi, meie kõige loetavamad blogid on (ja on olnud) ju ka vihablogid (kui ma ütlen, et nimesid ei nimeta, siis sa saad ju aru, keda ma silmas pean, eks) ja nende naljaväärtus on küll täiesti olematu:(
Mis muidugi mingil määral ei tähenda, nagu ei tohiks blogides viha väljendada;)
sinu fänn
Sofie

Absolutely Fabulous ütles ...

Oh ma tänan.
aga jah, laimamisel ja mölisemisel ja sihksel kurjal kirglikul sarkasmil on muidugi vahe sees ;)