Ei, kas tead, seda rõngastega dekoori on pikemalt kui pildil näha; teisel pool platsi on pikk jupp samasugust veel; parkida saab kahele poole; ja kui sellest ei peaks jätkuma, siis on veel niisuguseid ilma rõngasteta vaiu, kust kah saab luku vahelt läbi toppida ja järelikult saab ka sinna ratast kinnitada. Neid vaiu on seal kohe hullult palju! Ümber terve platsi.
No ma kahtlustan, ka, et pole mõeldud rattaparklaks, aga meie maailmas, kus rattaparklaks mõeldud moodustisi ei saa praktikas rattaparklana kasutada, ei tohi selle üle nuriseda. Mis sest, et pole mõeldud, peaasi, et kasutatav!
nende spetsrattahoidjatega on üldse selline lugu, et mina neid enamasti ei kasuta - mulle kangastub väga elavalt silme ette kui ma esiratta sinna pilusse topin kuidas kodarad selle raskuse mõjul, mis ratas avaldab, ära painduvad ja venivad ja mis kõik veel ja kuidas esiratas selle peale kaheksasse läheb.. ikka leiab kuskilt mingi puu või posti kuhu ratast ketti panna saab, need hoidjad, on mu arust, linnukese pärast.
Meil on mitme organisatsiooniga plaanis 2009 kevade jooksul teha ülevaade headest näidetest jalgratta parkimise jm jalgrattakasutust soodustavate asjade teemal. Plaanis on valida Eesti rattarikkaim linn, asutus ja kõrgkool. Sinu blogist leiab ka palju "huvitavaid" ja häid näiteid. Kui sul huvi Eesti Rattarikkaks! algatuses kaasa lüüa, siis anna kindlasti märku. Veeb, kuhu häid näiteid jms koguma hakkame, saab aprillis valmis -- praegu põgus tutvustus on siin: http://www.roheline.ee/content/view/378/73/lang,et/
6 kommentaari:
mitu neid jalgrattaid sinna raamipidi mahub ka? neli?
Ei, kas tead, seda rõngastega dekoori on pikemalt kui pildil näha; teisel pool platsi on pikk jupp samasugust veel; parkida saab kahele poole; ja kui sellest ei peaks jätkuma, siis on veel niisuguseid ilma rõngasteta vaiu, kust kah saab luku vahelt läbi toppida ja järelikult saab ka sinna ratast kinnitada. Neid vaiu on seal kohe hullult palju! Ümber terve platsi.
mööda sõites küll sellist muljet ei jäta, et jalgrattaparklaks mõeldud oleks
No ma kahtlustan, ka, et pole mõeldud rattaparklaks, aga meie maailmas, kus rattaparklaks mõeldud moodustisi ei saa praktikas rattaparklana kasutada, ei tohi selle üle nuriseda. Mis sest, et pole mõeldud, peaasi, et kasutatav!
nende spetsrattahoidjatega on üldse selline lugu, et mina neid enamasti ei kasuta - mulle kangastub väga elavalt silme ette kui ma esiratta sinna pilusse topin kuidas kodarad selle raskuse mõjul, mis ratas avaldab, ära painduvad ja venivad ja mis kõik veel ja kuidas esiratas selle peale kaheksasse läheb..
ikka leiab kuskilt mingi puu või posti kuhu ratast ketti panna saab, need hoidjad, on mu arust, linnukese pärast.
Meil on mitme organisatsiooniga plaanis 2009 kevade jooksul teha ülevaade headest näidetest jalgratta parkimise jm jalgrattakasutust soodustavate asjade teemal.
Plaanis on valida Eesti rattarikkaim linn, asutus ja kõrgkool.
Sinu blogist leiab ka palju "huvitavaid" ja häid näiteid.
Kui sul huvi Eesti Rattarikkaks! algatuses kaasa lüüa, siis anna kindlasti märku.
Veeb, kuhu häid näiteid jms koguma hakkame, saab aprillis valmis -- praegu põgus tutvustus on siin:
http://www.roheline.ee/content/view/378/73/lang,et/
Postita kommentaar