Oh mul on töö juures nii tore - mul on on uus võimas arvutimäng, selle nimi on Microsoft Dynamic Solutions - Navision, ja ma hakkan juba natuke aru saama, kuidas seda mängitakse. Paar päeva tagasi ilmnes, et on olemas ka mingid kasutusjuhendid, mida saab välja trükkida ja siis sealt näpuga järge ajada, et kus ja kuidas näiteks arveid sisestatakse. Mõtle, oleks ma seda teadnud, enne kui ma neid arveid hakkasin sisestama... hm, pool lõbu oleks siis vist olemata olnud. Teadagi ju õpitakse kõige efektiivsemalt ikka oma vigadest, onju.
Nagu igas korralikus mängus, on ka Navis omad draakonid ja lohed, kellest möödapääsemine suisa võimatu tundub - näiteks ei ole mulle mitme kuu jooksul suudetud luua arve blanketti, ja kuigi ma võin arveid eelvaatena näha, ei tule printerist mitte piuksugi. Arvutipoistelt tuleb lubadusi, aga mitte blanketti. Nüüd ongi nii, et kliendid ootavad asjatult oma selle kuu arveid, mis hiljemalt esmaspäeval oleks pidanud teele minema. Kust leida salarelv selle draakoni võitmiseks, seda ma veel ei tea.
Põnev!
reede, 18. aprill 2008
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
3 kommentaari:
Kas elektroonilisi arveid ei saa saata, prindid näiteks pdf-i või kuidas seda öeldaksegi. Ja saadad meilile.
teed print screen ;)
Aga ei, printimiskäsu all tuli hoopis valikute lehel panna linnuke kastikesse "prindi printerisse"! (teine valik on, et "saada e-postiga") Kuna by default olid mõlemad kastikesed tühjad, siis prindikäsk lihtsalt ei teinud midagi;)
See selgus pärast seda, kui mulle oli teatatud, et blankett on nüüd valmis. Kui ma siis uurisin, et miks ikka ei prindi, siis emaettevõtte pearaamatupidaja teadis selle linnukese pakkuda.
Blankett muuseas on vigadega.
Nii et põnevust mul endiselt jätkub:)
Postita kommentaar